Followers ...Thank you very much :)

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. sila tinggalkan jejak anda untuk memudahkan saya berkunjung ke blog anda pula :) . Blog ini tujuan utamanya untuk mempromosikan kek-kek buatan tanganku sendiri :),berkongsi cerita dan juga resepi-resepi kegemaranku.

Kepada yang ingin membuat tempahan sila hubungi nombor berikut 0149523772 . Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2hari sebelum tarikh penghantaran atau ambil.

KEK COKLAT MOIST RM1.50 SEPOTONG ADA DI SINI

UMS Kolej Kediaman E (Gerai Selera Desa)
UMS Kolej Kediaman E (Koperasi ACME)

Wednesday, November 3, 2010

BUAT DUIT DENGAN BLOG

Salam..salam 1 malaysia kepada semua yang sudi singgah di blogku yang tidak seberapa ini. sebenarnya aku agak terlambat dalam mendirikan blog tapi lebih baik ada daripada tiada langsung :). aku juga baru dapat tahu dengan blog kita bole dapat duit :). Menarikkan :) ,sekarang ni aku baru mau mencuba betul kah maklumat ni, jadi aku dengan tidak membuang masa sudah mendaftarkan diri dengan http://www.nuffnang.com.my dengan status terkini aku sebagai Glitterati di nuffnang. Dengan hanya ada klik daripada para pengunjung pada iklan-iklan yang diberikan nuffnang di blog kita,kita akan dapat duit..tapi janganlah pula klik iklan sendiri nanti buruk padanya :)..sepandai-pandai tupai melompat akhirnya akan ketahuan juga hehehe, so kenalah jujur :)kepada yang mau mencuba seperti diriku ini ,silakan google tentang nuffnang, marilah mencuba bersama-sama tuah ayam nampak dikaki tuah manusia siapa yang tahu :).

aku akan bercerita lagi tentang nuffnang pada hari yang lain :) Tungguuuuu :) ASAP mau pi menuntut ilmu dulu ni heheheh
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...