Followers ...Thank you very much :)

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. sila tinggalkan jejak anda untuk memudahkan saya berkunjung ke blog anda pula :) . Blog ini tujuan utamanya untuk mempromosikan kek-kek buatan tanganku sendiri :),berkongsi cerita dan juga resepi-resepi kegemaranku.

Kepada yang ingin membuat tempahan sila hubungi nombor berikut 0149523772 . Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2hari sebelum tarikh penghantaran atau ambil.

KEK COKLAT MOIST RM1.50 SEPOTONG ADA DI SINI

UMS Kolej Kediaman E (Gerai Selera Desa)
UMS Kolej Kediaman E (Koperasi ACME)

Friday, September 23, 2011

FRUIT COCKTAIL CAKE




Selama aku buat kek ni, baru kemarinlah aku pukul fresh cream guna tangan macam mau tercabut pun ada tangan ni. Rasa macam mau pi makan pula orang yang pi kasi mati karan tu. Dari jam 2 petang sampailah jam 6 petang tiada karan, bikin gergitan jah . Nasib baik kek aku siap juga syukur alhamdullilah. (sebenarnya salah aku juga buat kek last minute hehehe, lain kali sorry the moriii lah aku mo pukul krim last minute lagi hehehe). ok layannnn kek fruit cocktail 1kg (tapi aku rasa berat kek ni lebih dari 1kg :) )


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...