Followers ...Thank you very much :)

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. sila tinggalkan jejak anda untuk memudahkan saya berkunjung ke blog anda pula :) . Blog ini tujuan utamanya untuk mempromosikan kek-kek buatan tanganku sendiri :),berkongsi cerita dan juga resepi-resepi kegemaranku.

Kepada yang ingin membuat tempahan sila hubungi nombor berikut 0149523772 . Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2hari sebelum tarikh penghantaran atau ambil.

KEK COKLAT MOIST RM1.50 SEPOTONG ADA DI SINI

UMS Kolej Kediaman E (Gerai Selera Desa)
UMS Kolej Kediaman E (Koperasi ACME)

Saturday, November 27, 2010

GUNUNG BERAPI MALAYSIA

Tahu kah anda! :) jeng..jeng.. mesti kamu ndak percaya kan..kan.. dipendekkan cerita ..time aku sekolah dulu..dalam subjek geografi ndak pernah pun aku terbaca dan dibagi tahu yang Malaysia ni ada gunung berapi. Aku difahamkan negara kita terletak di luar lingkaran api. Aku rasa kamu mesti ada belajar juga pasal ni kan..kan.. tapi bila aku singgah di laman http://www.volcanolive.com seorang mat salleh ni, aku dapat pula maklumat bahawa malaysia juga mempunyai gunung berapi. Gunung ini dinamakan gunung berapi Bombalai (Dikenali sebagai Bukit Bombalai). Ketinggian gunung ni 531 meter terletak di Tawau Sabah. Mat salleh ni tulis kali terakhir gunung ni meletup pada 27,000 tahun dahulu.. aku mau juga letak gambar gunung bombalai ni di sini tapiiiii.. aku tiada gambar gunung ni ..ada gambar yang diambil oleh orang lain dalam internet ni tapiiii... aku takut mo main ambil2 ja..nanti kena minta royalti gambar la pula :(..ndak pasal2 tiada hal mau cari hal lah pulaaaa..sekian dan terima kasih buat yang sudi membaca artikel pendekku ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...