Followers ...Thank you very much :)

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. sila tinggalkan jejak anda untuk memudahkan saya berkunjung ke blog anda pula :) . Blog ini tujuan utamanya untuk mempromosikan kek-kek buatan tanganku sendiri :),berkongsi cerita dan juga resepi-resepi kegemaranku.

Kepada yang ingin membuat tempahan sila hubungi nombor berikut 0149523772 . Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2hari sebelum tarikh penghantaran atau ambil.

KEK COKLAT MOIST RM1.50 SEPOTONG ADA DI SINI

UMS Kolej Kediaman E (Gerai Selera Desa)
UMS Kolej Kediaman E (Koperasi ACME)

Thursday, October 21, 2010

Personal Taste


Masa-masa terluang selalu akan ku isi dengan menonton drama-drama Korea atau Jepun. Aku suka tengok drama-drama korea n jepun ni sebab berberapa perkara berikut pertama mestilah pelakon-pelakonnya yang comel-comel sedap mata memandang hehehe, kedua pemandangan dalam drama-drama tersebut cantik sejuk mata memandang hahaha,ketiga rekabentuk dalaman dan luaran rumahnya membuatkan tak jemu mataku memandang dan keempat makanan-makanan yang disediakan cantik dipandang mata tapi ndak tahu la pula sedap ka klu dimakan hehehehe. diantara korean drama yang sudah habis aku tengok ialah Personal Taste.

Komen peribadiku untuk drama ni best dapat menghiburkan hati..aku enjoy tengok drama ni. Kepada yang suka juga tengok drama korea , aku syorkan silalah menonton drama ni :)

hemm..untuk mendapatkan sinopsis drama sila-silalah rajinkan diri untuk google drama ni :)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...