Followers ...Thank you very much :)

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. sila tinggalkan jejak anda untuk memudahkan saya berkunjung ke blog anda pula :) . Blog ini tujuan utamanya untuk mempromosikan kek-kek buatan tanganku sendiri :),berkongsi cerita dan juga resepi-resepi kegemaranku.

Kepada yang ingin membuat tempahan sila hubungi nombor berikut 0149523772 . Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2hari sebelum tarikh penghantaran atau ambil.

KEK COKLAT MOIST RM1.50 SEPOTONG ADA DI SINI

UMS Kolej Kediaman E (Gerai Selera Desa)
UMS Kolej Kediaman E (Koperasi ACME)

Sunday, November 7, 2010

CANCER KILLER : THE SOURSOP FRUIT/ BUAH DURIAN BELANDA PEMBUNUH SEMULAJADI KANSER


Aku baru terbaca info mengenai buah durian belanda ni. Sekiranya info mengenai buah ini benar, diharapkan ia akan dapat menyelamatkan ramai pesakit-pesakit kanser dengan izin Allah. Ia dikatakan 10,000 kali kuat membunuh sel-sel kanser berbanding kemo terapi.Khasiat dari buah durian belanda ini memberikan kesan anti tumor / kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser. Selain menyembuhkan kanser, buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti fungus , berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan, stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik. Untuk mendapatkan lebih info lagi mengenai buah ini silalah google mengenai buah ni :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...