Followers ...Thank you very much :)

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. sila tinggalkan jejak anda untuk memudahkan saya berkunjung ke blog anda pula :) . Blog ini tujuan utamanya untuk mempromosikan kek-kek buatan tanganku sendiri :),berkongsi cerita dan juga resepi-resepi kegemaranku.

Kepada yang ingin membuat tempahan sila hubungi nombor berikut 0149523772 . Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2hari sebelum tarikh penghantaran atau ambil.

KEK COKLAT MOIST RM1.50 SEPOTONG ADA DI SINI

UMS Kolej Kediaman E (Gerai Selera Desa)
UMS Kolej Kediaman E (Koperasi ACME)

Tuesday, May 10, 2011

KEK COKLAT MOIST LAGI :)


Kek ini ditempah oleh ciken daripada UITM. Terima Kasih kien. Selalu toppingnya aku letak sos coklat tanpa butter dan taburkan dengan coklat rice sahaja. Tetapi atas permintaan ciken yang mahukan Topping Coklat sahaja, aku pun buatlah topping coklat + Butter yang tidaklah cair bila diletak di atas kek dan nampak licin ja , topping ni memang sedap :) ..untuk topping coklat+butter ada caj tambahan sebanyak RM3 sahaja bagi kek bersaiz 7" dan RM5 bagi kek bersaiz 10". MURAHHHH tuuuu hehehehe dan yang paling penting TIADA penyesalan :P (masuk lif tekan sendiri hehehe)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...