Followers ...Thank you very much :)

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. sila tinggalkan jejak anda untuk memudahkan saya berkunjung ke blog anda pula :) . Blog ini tujuan utamanya untuk mempromosikan kek-kek buatan tanganku sendiri :),berkongsi cerita dan juga resepi-resepi kegemaranku.

Kepada yang ingin membuat tempahan sila hubungi nombor berikut 0149523772 . Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2hari sebelum tarikh penghantaran atau ambil.

KEK COKLAT MOIST RM1.50 SEPOTONG ADA DI SINI

UMS Kolej Kediaman E (Gerai Selera Desa)
UMS Kolej Kediaman E (Koperasi ACME)

Thursday, January 13, 2011

ENTRI TERAMATLAH PANAS DIAWAL TAHUN 2011


Salam untuk semua dan selamat tahun baru, walaupun hari ini suda 13hb Januari 2011 aku rasa masi tidak terlalu lewat lagi untuk aku ucapkan selamat tahun baru kepada semua teman-teman blogger yang sudi bertandang dan menjadi follower ke blog aku yang tidak sampai setahun pun umurnya. Baru hari ini aku berkesempatan semula untuk membebel lagi di sini. Tahun baru azam baru heheh diharapkan semoga tahun ini azamku bukan setakat hangat-hangat tahi ayam saja seperti tahun-tahun yang lalu.Semoga tahun ini penuh dengan keberkatan untuk kita semua berjaya, bukan sahaja di dunia tapi jua di akhirat kelak amin.

p/s :Entri ini tidaklah sepanas mana pun sori selori jangan lah pula pi makan lori hehehe kamu tak paham ..aku lagilah tak faham J

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...