Followers ...Thank you very much :)

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. sila tinggalkan jejak anda untuk memudahkan saya berkunjung ke blog anda pula :) . Blog ini tujuan utamanya untuk mempromosikan kek-kek buatan tanganku sendiri :),berkongsi cerita dan juga resepi-resepi kegemaranku.

Kepada yang ingin membuat tempahan sila hubungi nombor berikut 0149523772 . Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2hari sebelum tarikh penghantaran atau ambil.

KEK COKLAT MOIST RM1.50 SEPOTONG ADA DI SINI

UMS Kolej Kediaman E (Gerai Selera Desa)
UMS Kolej Kediaman E (Koperasi ACME)

Sunday, December 26, 2010

BLOGWALKING BUKAN SEKADAR TINGKATKAN TRAFIK KE BLOG

Salam..salam 1 malaysia ..hari ni aku mau membebel pasal blogwalking. Blogwalking sangat bagus untuk orang-orang yang baru berjinak-jinak untuk berblog. Memang tidak dinafikan kalau rajin jalan-jalan ke blog orang lain ia akan secara tidak langsung akan meningkatkan trafik ke blog anda. Itu aku setuju sangat-sangat sebab aku pernah dan akan selalu jalan-jalan ke blog orang lain dan ia benar-benar meningkatkan trafik ke blog aku ni. Kalau dulu mau dapat 1 orang visitor pun susah sangat-sangat sekarang walaupun tidaklah sampai beratus macam blog-blog otai tu, setiap hari mesti ada ja orang yang sudi singgah ke blog aku ni heheheh. Berbalik kepada tajuk post aku ni , aku berblogwalking bukan sekadar mau meningkatkan trafik ke blog aku, tapi apa yang paling PENTING, dalam aku berjalan-jalan ke blog orang lain tu aku akan dapat banyak maklumat yang berguna. Lebih banyak aku berblogwalking lebih banyak pengetahuan yang aku dapat alhamdullilah. Oklah aku NOKTAHKAN bebelan aku pasal blogwalking sampai disini sahaja nanti bosan pula kamu mau baca bebelanku yang panjang berjela. akhir kata selamat berblogwalking untuk anda yang sudi membaca apa yang aku tulis ni :) have a nice day !!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...