Followers ...Thank you very much :)

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. sila tinggalkan jejak anda untuk memudahkan saya berkunjung ke blog anda pula :) . Blog ini tujuan utamanya untuk mempromosikan kek-kek buatan tanganku sendiri :),berkongsi cerita dan juga resepi-resepi kegemaranku.

Kepada yang ingin membuat tempahan sila hubungi nombor berikut 0149523772 . Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2hari sebelum tarikh penghantaran atau ambil.

KEK COKLAT MOIST RM1.50 SEPOTONG ADA DI SINI

UMS Kolej Kediaman E (Gerai Selera Desa)
UMS Kolej Kediaman E (Koperasi ACME)

Thursday, September 2, 2010

Trip to Manukan Island




Memperkenalkan ini lah anak ku Airen , ini merupakan 2nd tripnya ke Pulau Manukan. Sangat suka berendam di dalam air, sampai2 ja di pulau terus mau mandi. Time kami pi pulau ni banyak obor2 kecil, risau juga mau suruh dia terjun ke dalam laut tu... tapi walaupun banyak obor2 kecil time tu ,ramai juga org yang mandi. Pekerja yang jaga pantai tu cakap obor2 tu ndak(tidak) berbisa tapiii ada seorang anak pelancong cina tu nangis kesakitan sebab terkena obor2 tu, dengan rasa perihatin dan sibuk jg mau tahu so husbandku pi lah jumpa lifeguard tu suruh siram dengan air cuka tempat yang terkena tu klu tiada air cuka air kencing pun jadilah. Kesian juga budak tu. Husbandku pi lah servay2 kenapa ramai juga orang mandi walaupun banyak obor2 time tu..rupa2nya ada juga kawasan yang tiada obor2..so apa lagi kami pun terjun lah sekali :) sekian dan terima kasih hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...